andra inlägget av mig

hej bloggen!
jag kollade på statistiken och den var uppe på hela 62 läsare! as bra ju! i lördags hade jag cup och nicole spelar även i mitt lag, men vi kom trea och jag gjorde två mål den cupen. sen hade jag även cup igår med 95orna för er som inte vet så ska jag berätta att jag spelar med två lag både med dom i min egen ålder och dom som är ett år äldre , men cupen gick sämst om man säger så.. men jag gjorde iallafall ett mål (a) idag ska jag träffa tjejerna :) vet inte vad vi ska göra läs även min egna blogg www.delete.devote.se men nu ska jag gå och fixa mig många pussar Ese.

Kommentarer
Postat av: coneh

hehe .. Therese, det är dom blåa som är läsare :) :p<33

2009-02-23 @ 11:43:28
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0