träning

Hello there!

För det första, Therese! Skicka en bild på dig till mig på MSN ikväll, så fixar jag om headern så att det blir en bild som du är nöjd med. Vet att det inte är så kul om man inte är nöjd med bilden! Jag fixar't!
Nu har jag precis bytt om till varma kläder. Har ju uteträning nu ikväll. Fast, jag tror inte att det blir jogging över huvud taget. Med tanke på hur halt det är överallt.. Men vi får väl se vad Anik och Ewa har bestämt. Men någonting som jag vet är iallafall Jag är redan halvdöd och kommer antagligen ha avlidit efter kvällens träning. så ni vet.

Jag lovar att blogga efter träningen. puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0