as tråkig film -.-

hej bloggen! dom andra sitter och pratar med nån kille i telefon medans jag sitter vid datorn , sen vi skrev det sista inlägget så har vi bara chillat och nu är det på en as tråkig film men ingen typ kollar(?) imorgon ska jag,ella,yasse och mirre åka till typ sportlovspalatset. sen ska vi kanske åka dit , juste sen har vi drivit lite och tagit fjortis bilder ;p haha! om man inte har nått att göra så är det ett tips! sen tog även jag lite egobilder utan smink . kan lägga ut några av dom bilderna sen.. men ''fjortisbilderna'' får ni tommorow ! men nu ska jag försöka vara lite social med dom andra God natt sen när ni sommnar !


 


Kommentarer
Postat av: malin

kul med en blogg om 4 st :)

2009-02-25 @ 00:47:51
URL: http://candiies.blogg.se/
Postat av: coneh

sv: Malin, ja! Vi tyckte det också, hehe.. Ha det bra!

2009-02-25 @ 00:58:41
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0