Cornelias dag

Hello there!
Nu tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort idag. :
Min veckarklockan ringde redan ; 08:30! Gissa om jag var trött? Jaja. 6,5 timmes sömn var vad jag fick nöja mig med. Jag klev upp. Lät brudarna sova. Hoppade in i duschen och dukade fram en maaaaassa frukost. Gick och väckte dom. Vi åt i lugn och ro. Fixade iordning oss och ringde Alejandro. Han vi snackade med igår liksom! ;p Runt halv 11 gick vi alla olika vägar. Jag till tåget och dom dit dom skulle. Jag mötte upp Johanna och vi vandrade vidare till järfällavallen. Väl på plats fick vi veta att det var hela två timmar kvar till Bele's nästa match. *suck* Så vi gick tillbaka till centrum och gick i affärer och åt på burger king. *jag är tjockis!* Sen gick vi tillbaka till vallen och kollade på matchen. Dom mötte ett blått lag och slutresultatet blev 2-2 om jag minns rätt. Men bele var grymma! Efter matchen tog vi bussen hem. På bussen messade jag med Friberg i dalarna. Och han var med Matte. Så vi ringde dom, och omg! älskar deras dialekt (a) Längtar grymt mycket till i sommar då man själv åker upp till Borlänge i dalarna på fotbollscup! Ska bli så kul och träffa Matte, Tobbe och Friberg! Längtar (: Menmen. Fortfarande typ 5 månader kvar -.- haha. Struntsamma! Vi klev av utanför hydro och satt där och pratade med dom. Medan vi väntade på fjortispojkarna Filip och Karl. När dom äntligen kom med bussen gick vi hem till Johanna och satte på någon sjuk film. Inte så jätte bra då :p Jag låg och messade med Friberg mest ><' Menmen. Och, Edin och Karl fick ju självklart syn på godisskålen som stod i köket. Så den tog dom minsann in i rummet och käka av. Haha. Rund kvart i fem vandrade jag och fjortispojkarna hemåt. Och kalle ville kasta snöbollar på mig -.- As jobbigt! Men ja pricka en på han iafa! (A) Hihi.
Jag kom hem och nästan precis då var maten klar. Så nu har jag ätit och plockat lite i rummet. Måste ta bort madrassen och alla täcken som vi hade inatt. Och senare ikväll drar jag ut och träffar Ida mfl. Blir väl en ''chillkväll'' höhö. Jag lovar att bloggar lite senare ikväll. Och föresten, vi har haft bloggen i typ 3 dagar, och är redan uppe i ca 70 besökare! Skitkul! Såg att på nicole's inlägg var det 7 kommentarer! Jättekul. Särskillt när ni lämnar en kommentar. Keep going sweeties!
Outfit : Bikbok jeans, brunt linne, svart tjocktröja.

Men nu ska jag byta om till mjukisbyxor och en bekväm tröja. Vi hörs senare!
Puss på er! 
/coneh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0