dagens outfit



Dagens outfit :

Svarta leggings (syns inte) - H&M
Jeansleggings - GinaTricot
Långt vitt linne - GinaTricot
Långt svart linne - GinaTricot
''Silvrig'' Scarf - Lindex
Svart kofta - GinaTricot

Mina silvriga runda örhängen - Ur&Pen
Håret utsläppt än så länge, funderar på och sätta upp i en bulle.. hm.. (?)

(Jag ser allmännt drogad ut i fejjan! Men jag bjuder på den!)

Jag ska alldeles strax möta upp tjejerna så ska vi till centrum och äta semla.. Mysigt mysigt! Och i eftermidag / ikväll får ni antagligen en massa bilder från idag! Kul va? ;) Vi hörs senare då, puss på er! .. glöm inte att lämna en kommentar! (a)

- Cornelia

Kommentarer
Postat av: alex

Snyggt! :)

2009-02-24 @ 12:21:02
URL: http://justalexandra.devote.se
Postat av: coneh

sv: Ale, tack så mycket! :)

2009-02-25 @ 00:02:14
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0