finaly home

hej allihopa! har precis kommit hem från ida,yasse,mirre,lollo,amanda,hiba och amani. vi satt i en källare i termo och åt godis och lite andra grejer, tjejer vi måste göra om det asså! men vi hade det iallafall as roligt! sen blev jag tvungen att åka hem för annars skulle jag få gå hem och det orkade verkligen inte jag! men då kom mamma och hämtade mig halv 10 sen åkte vi hem. imorgon ska jag vara med coneh och nich vi ska ta kort till bloggen (a) hoppas gianella också kan vara med! då är ju alla med på bilderna :D jag har sjukt ont i magen asså! jag vet inte varför :/ men nu ska jag gå in på msn. kisses T

Kommentarer
Postat av: coneh

Ajdå.. Hoppas det blir bättre med magen :/<3

2009-02-23 @ 22:36:43
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0