Frågor och svar om - Cornelia

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng?-
Jag
Såg dig gråta?- Johanna ..
Fick dig att gråta?- Allt gick åt helvete och det blev för mycket.
Du gick på bio med?- Johanna & Hannah
Du gick på stan med?- Mami
Skällde på dig?- Pappa som alltid ..
Skickade ett email till dig?- Mamma, skickade bilder från cupen (:

HAR DU NÅGONSIN

Sagt 'jag älskar dig' och menat det?- Ja..
Bråkat med ditt husdjur?- Nej (?)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?- Inte nästa dag.. Men saker jag drömt har hänt
Tagit droger?- In my as att jag har gjort det, never!
Vad är du mest rädd för?- Vet inte..
Vilka kläder sover du i?- Kortkorta shorts o linne/t-shirt
Vart vill du gifta dig?- I kyrkan (?) Nej, men vettefan.
Vad hatar du verkligen?- Finns några få människor.. Annas falska, lögnare mm.
Har du varit kär?- Yes I have..
Kör du bil?- Nope
Har du ett jobb?-
Gillar du att ha folk omkring dig?- Oftast

STUFFS

Har du varit kär i nån du inte har haft chans på?-
Ja
Är du ensam nu?- Mh
Vill du gifta dig?- Kanske
Vill du ha barn?- Troligtvis

DET SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?-
Ja, inatt..
Köpt någinting?- Ja
Varit sjuk?-
Sjungit?- I always do!
Sagt 'jag älskar dig' till nån i verkligheten?- Nej
Velat säga till dom att du älskar dom?- Kanske
Träffat någon ny person?- Ja
Kramat någon?-  Ah
Kysst någon?- Nej
Haft sex med någon?- Nono

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0