God morgon

god morgon! nu är jag vaken, inatt sommnade jag runt ett. idag ska jag,coneh och yasse träffa gianella för vi ska se på canada goosen om den är fin/ om vi kan ha den isåfall ska jag köpa en för jag har pratat med pappa och han sa att det klart var värt det priset! (a) sen ikväll ska jag,coneh,yasse,amanda och lollo gå och äta på kinaresturangen och sen ska vi hem till emelie och mysa med film och det , trevligt värre! just nu sitter jag och lyssnar på Daddy Yankee - Gasolina den spelades nästan hela tiden på engelskadiscot. men nu ska jag gå, här är låten:) Byyyyeee Therese

Kommentarer
Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

Svar: Haha, okej :o men det får du inte ändå <3333 / till cornelia

2009-02-28 @ 11:48:23
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: coneh

sv: Celia, HAHA ! JO :(<3

2009-02-28 @ 12:39:08
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0