God morgon.

Jag vaknade alldelse nyss av en rolig dröm. Jag drömde att vi hade över ´250 besökare och var jätte kända på blogg.se. Drömmen ,var rolig så länge den vara. Ska snart upp och sen vid 1 tiden ska jag gå och träffa massor med kompisar.

Gör ett roligt test som jag snodde från Cornelia:

Femton är du...?

1. Är du snygg?  JAG ÄR SNYGGAST-.-
2. Är du fet? jag tycker det.
3. Är du smal? Nej, absolut inte!
4. Är du en sportfåne? Nja, Men jag skulle vilja, För det skulle vara riktigt skoj att alltid ha något att göra.
5. Är du rolig? Allt, torrhumor
6. Är du sjuk? Inte ofta, men kan hända.
7. Är du feg? HAHA NOOOO!
8. Är du törstig? Faktis! Japp, ska snart gå upp och dricka tee
9. Är du 15 år? Nej
10. Är du rik? alla säger det, Men det är mina föräldrar jobbar för pengarna
11. Är du fattig? nej, det är vi absolut inte.
12. Är du smart? Inte på matte, Jag var engång i tiden.
13. Är du retsugen? Mohaha, speciellt till Therese får hon går alltid på det ^^
14. Är du shoppingsugen? ALLTID!
15. Är du saknad av någon? man vet aldrig, men jag hoppas det såklart.

Fyra Skulle...

1. Skulle du vilja vara längre? Japp, skulle vilja vara 165
2. Skulle du vilja väga mer? NEJ MINDRE -.-
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? faktis, usch.. nej, Alla kändsar är typ 7 år äldre
4. Skulle du dricka dig full nu? nej, och nej och jag ska bli nykterist


Åtta Kan...


1. Kan du vifta på öronen? JAA ;D
2. Kan du slicka dig på näsan? ne :/
3. Kan du kolla i kors med ögonen?  Jag kan ! kan du?
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, oftast orkar jag aldrig prata i telefon.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Japp jag har gjort det många gånger. Fast de var ingen fest + har aldrig druckit.
6. Kan dina vänner lita på dig? 99.9% Jag har aldrig, snackat skit om de närmaste, jag hör bara massa skit.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Nej!
8. Kan du suga? Zoom klubbor är godast? eller vad menar du?

Fyra Antingen Eller...

1. Pierca tungan eller näsan? Tungan
2. Vara seriös eller rolig? ROLIG
3. Brinna upp eller drunkna? Drunkna (det sägs att det är riktigt skönt) MEN TÄNK INTE TANKEN JAG SKA INTE DÖ!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar ,självklart.. Men ibland kul att vara med fiender !

Svara Ärligt...


1. Tycker du om någon just nu? nej, men de finns vissa söta
2. Sol eller måne? MÅNE!!! BLÄ FÖR SOL!
3. Vinter eller höst? hösten , är finast
4. Soligt eller regnigt? regnigt , (hoppa i vatten pölar ,sitta inne och blogga, dricka tee och chilla)
5. Är du uttråkad? nej, detta är ju roligt

Om Mig...


1. Hur mycket är klockan just nu? 10:44
2. Vart vill du bo? Hawaii , Med ett hus mitt ute i paradiset. Det ska vara inte så stort
4. Vill du gifta dig? Japp , bara en gång!
5. Är du kär? nja..
6. Favoritårstid? Vår

Har Du Under De Senaste 24 Timmarna...

1. Kysst någon? nope
2. Blivit kramad? ah, cornelia, Therese m.m
3. Känt dig fånig? JAHAHAHAHHAHAHA!! JAA ! ;P
4. Saknat någon? ah, faktist
5. Ljugit? vet inte XD!
6. Haft sex? NEJ?

Vem...

Vem är i rummet med dig? Mami
Vem fick du senast sms av? Alejandro
Vem tänker du på nu? Alejandro :O bara för att ni nyss frågade vem jag smsade med. Eller Nikie! :)
Pratade du senast i telefon med? Alejandro -.- 
Vems hus var du senast i? I en källare
Vem önskar du var med dig nu? Chris brown, oh nej, inte misshandlaren, BEYONCE
Vem är din favoritsläkting? Hela tjocka släkten, vi är ju över typ 20

Var...

Var är din telefon? brevid min hand
Var är din mamma? Sitter i datan bredvid
Var sover du? I min systers rum! MOAHHAHA
Var du handlar du mest? Jakobsbergs centrum
Var fick du tag i tröjan du har på dig?  Sverige tröja, baksidan LARSSON 11. fråga min syster ? ^^
Vart åkte du senast bil? Till .. Kista igår
Var i ditt rum är du? Är inte i mitt rum, är i datarummet.

Vad...
Vad åt du senast? En banan, igår
Vad drack du senast? En festis igår
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga ^^
Vad är din favorit färg? guld
Vilken film såg du senast? I taket lyser stjärnorna.
Vad hör du just nu? Datorerna som är igång

Har du någonsin...
1.  Sovit i en annan säng? Ja
2.  Hånglat på en bio? Nej..
3.  Hånglat i skogen? Nej..
4.  Tyckt att din kusin är het? Alla mina kusiner är heta !! :)
5.  Sovit naken? Ja, som liten
6.  Kört över hastighetsgränsen? ah, många gånger på Playstation 3
7.  Målat om ditt rum? Brunt , vitt och shablonder.
8.  Dansat farmför spegeln? många gånger.
9. Fått hicka? Ah, det är jobbigt
10. Dumpat någon? yes
11. Stulit pengar från en kompis? Har aldrig, kommer aldrig att göra, ska aldrig hända.
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? hööh, nope
13. Varit i slagsmål? typ, på en disco ..
14. Smugit ur ditt hus? Nej aldrig, skulle aldrig äns ta foten utan för huset själv mitt ute i mörkret.
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
16. Hånglat med en främling? nej -.-
17. Älskar eller saknar någon nu? Jag ska säga, JAG saknar min mormor just nu och vi ska träffas idag.

PUSSAR NICOLE


Kommentarer
Postat av: Anje

Gillar du musik som håller sig till genre som: Pop Rock Indie Electro Electronica?

Då är http://underjorden.devote.se något för dig!

2009-02-26 @ 10:54:36
URL: http://indielica.blogg.se/
Postat av: molle

jag VISSTE att det var du som fyllde i denna innan jag såg att det stod Nicole nere. Puss!

2009-02-26 @ 21:22:32
URL: http://molle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0