godmorgon

Godmorgon.. så säger jag för att det är mitt första inlägg idag .. (?)
Idag vaknade jag runt halv tolv. Somnade jättesent inatt.. Inte bra med tanke på att det är skola snart! :/ Menmen. Jag gick upp, åt, fixade mig och satte mig vid datorn. Gianella ringde och vi snackade om när vi skulle ses för provningen av canada goose jackan. Men tyvärr får jag den inte :/ Fandå.. Så nu ska jag inte prova den heller. Menmen. Ikväll ska vi, ett gäng tjejer, tror det var Emelie, Amanda, Yasse, Mirre, Therese, Lollo (förlåt om jag glömt någon!) äta på resturang (a) Och sen dra hem till Emelie och se skräckfilm. Super mysigt! Tjejkväll nu igen. Tredje gången på tre veckor tror jag, hihi. Dagens outfit kommer här ; (fotat me webcam)



Svarta leggins - H&M
Vitt linne - GinaTricot
Svart linne - GinaTricot
Svart kort kofta - GinaTricot
Rosa sjal - Mammas från spanien
I öronen har jag mina vita älskade pärlor från Spanien!
 Nu tänkte jag måla naglarna i matchande färg till sjalen! Bild kommer..

- coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0