Godmorgon

Hallå och godmorgon!

Min kära mor väckte halv tio. Så, det blev inte alls mycket sömn inatt. Men jag var ju somsagt tvungen att sitta uppe för att filmen skulle skickas till Chrippe. Och runt tretiden ungefär somnade jag. Helt slut. Och just nu blir jag bombad med en massa sms från alla möjliga personer. Hehe.
Idag som sagt ska jag och mamma umgås. Vi ska nog först till Kista hade vi tänkt. Kolla runt i olika affärer och äta lunch. Supermysigt! Ikväll är det träning också. 18:45-21:00 Men det är inne träning. Faktiskt ganska skönt. Blir väl en massa fys dårå. Men det är faktiskt kul! Särskilt när jag är med bästaste ''partnern'' Hannah. Och efter träningen ska jag nog bara hem, duscha, sova. Jag känner mig grymt trött. Men hörrni! Nu måste jag verkligen göra mig i ordning, föna håret och sminka mig. Vi ska ju gå till tåget om ca en halvtimme. Vi hörs senare, kyss*

- Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0