im in love

helu. nu är jag helt klar! har knarkat låten jag la in tidigare idag sen jag la in den asså im in love! det har inte vart så mycket bilder sen vi startade bloggen men idag blir det alote! hah jag har märkt att jag skriver blandad svenska och engelska hah? fan vad jag är sugen på en semmla nu asså! men snart kommer vi ju att fika och ta bilder :D dagens outfit som jag inte kan fotta eftersom min mobil fortfarande är sönder och jag har min gammlase mobil är svarta strumpbyxor - H&m vet inte hur mycket dom kostade ?
svart tuptop - Jc 199 i think eller har jag helt fel nu (?)
mönstard tjocktröja - ullared 99:-
men nu ska jag fortsätta knarka låten :p chaaaoo! T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0