Jag måste vara vaken

Jag är fortfarande vaken.. Varför är för att jag i ungefär i 1,5 har väntat på att filmen Yes man ska ha skickats till min kompis Chrippe. Och det har nu för ca femton minuter sen kommit halvvägs. Så jag får väl sitta här ett tag till.. Men bara för att fördriva tiden... ;

Femton är du...?

1. Är du snygg? Nej
2. Är du fet? Jag är inte direkt smal..
3. Är du smal? Nej
4. Är du en sportfåne? Haha, vissa säger det.. Men jag själv anser mig inte som det (;
5. Är du rolig? Ibland
6. Är du sjuk? Nej, inte just nu.
7. Är du feg? Beror på
8. Är du törstig? Nope
9. Är du 15 år? Nej
10. Är du rik? Nej
11. Är du fattig? Nej
12. Är du smart? Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker!
13. Är du retsugen? Nejp
14. Är du shoppingsugen? JA! imorgon blir det lite shopping iafa (a)
15. Är du saknad av någon? Det tror jag inte

Fyra Skulle...

1. Skulle du vilja vara längre? NEJ! Snarare minst 8 cm kortare..
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Vilken fråga? ;o
4. Skulle du dricka dig full nu? Nej


Åtta Kan...


1. Kan du vifta på öronen? No
2. Kan du slicka dig på näsan? Vet inte
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Yes I can
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag verkligen anstränger mig
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja, det är klart.
6. Kan dina vänner lita på dig? JA!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Om magen blev plattare
8. Kan du suga? Haha .. ?

Fyra Antingen Eller...

1. Pierca tungan eller näsan? Tungan
2. Vara seriös eller rolig? 50/50
3. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? My parents

Svara Ärligt...


1. Tycker du om någon just nu? Jag vet inte..
2. Sol eller måne? Solen
3. Vinter eller höst? Höst
4. Soligt eller regnigt? SOL
5. Är du uttråkad? Som fasen

Om Mig...


1. Hur mycket är klockan just nu? 02:09
2. Vart vill du bo? En fin villa med pool *drömma*
4. Vill du gifta dig? Kanske
5. Är du kär? Vet inte ..
6. Favoritårstid? Vår/sommar

Har Du Under De Senaste 24 Timmarna...

1. Kysst någon?
2. Blivit kramad? Ja
3. Känt dig fånig? Ja
4. Saknat någon? Ja
5. Ljugit?
6. Haft sex?

Vem...

Vem är i rummet med dig? Bigbrooooooothaaaa
Vem fick du senast sms av? Matte H
Vem tänker du på nu? En..
Pratade du senast i telefon med? Någon som tjuvringde -.-
Vems hus var du senast i? Johannas
Vem önskar du var med dig nu? Vene
Vem är din favoritsläkting? Typ.. vene

Var...

Var är din telefon? 5 cm ifrån datorn
Var är din mamma? I sin säng och sooooooooover
Var sover du? In my bed
Var du handlar du mest? Mamma* handlar väl mest på coop
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Linnet från Gina och tröjan från Stadium
Vart åkte du senast bil? Typ.. jag vene ;p
Var i ditt rum är du? Jag sitter i min datastol

Vad...
Vad åt du senast? Jag tuggar tuggummi just nu
Vad drack du senast? Bubbelvatten
Vad är det för färg på dina byxor? Black and white
Vad är din favorit färg? Brun, militärgrön, beige, svart, ljusblått!
Vilken film såg du senast? Vet inte vad den heter
Vad hör du just nu? Musik

Har du någonsin...
1.  Sovit i en annan säng? Ja (?)
2.  Hånglat på en bio? Nej
3.  Hånglat i skogen? Nej
4.  Tyckt att din kusin är het? Nej
5.  Sovit naken? Ja, när jag var liten (;
6.  Kört över hastighetsgränsen? Nej
7.  Målat om ditt rum? Yes, brunt och beigt (a)
8.  Dansat farmför spegeln? Ja
9. Fått hicka? japp
10. Dumpat någon? Mhm
11. Stulit pengar från en kompis? Nope
12. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Nej
13. Varit i slagsmål? Inte direkt..
14. Smugit ur ditt hus? Yes .. lägenhet* / radhus*
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Yes..
16. Hånglat med en främling? Inte direkt främling ;p
17. Älskar eller saknar någon nu? Ja. Som in i fucking helvetes hor skit mycket :(


/ coneh


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: jodå det är bara bra med mig :)

- gör du vaken då?

2009-02-26 @ 02:21:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: coneh

sv: härligt!

haha, väntar på att en film ska skickas över till en kompis så att jag sedan kan få sova.. du själv? ;)

2009-02-26 @ 02:23:37
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: Bea

sv: hehe okej :) Ne ja vet inte varför jag e vaken skall faktiskt sova nu tänkte jag (=

2009-02-26 @ 02:24:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2009-02-26 @ 07:23:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Therese

sv : med mig är det bara bra! själv? :)

2009-02-26 @ 08:58:02
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0