jätte kort träning

Halloj bloggen!

Träningen idag var suuperkort! Max 30 minuter alltså.. Vi körde på kort styrka i omkl.rummet. Träningen var frivillig och det var bara 4 som kom.. Jag, Rebecka L, Frida och Linnea. Men vi hade kul. Hehe. Så träningen var klar redan klockan halv 8. Men strunt samma.
Tidigare idag kom Storebror hem. Han har varit hos mommo och moffa i helgen. Kört fyrhjuling och sånt som han och morfar alltid gör! Med sig hem hade han en massa godsaker.. Mormor hade bakat tårta, kladdkaka och Alfie (moster) hade typ bakat en massa kakor.. Dom vill väl antagligen att vi går upp 10 kilo? Haha. Men så gulligt av dom..
Nu är det ändrade planer! Mattias messade och berättade att han satt på sitt landställe i Trosa och inte kan träffas imorgon.. :/ Men istället så ska jag som ni kanske sett i Nich's tidigare inlägg vara med henne! Fota och ha lika kul som alltid. Vi ska även försöka få med Therese och Ella. Så vi kan fota lite till bloggen. Skulle vara kul. Men nu kom mami och frågade om jag ville ha tårta. Så nu ska jag tjocka i mig en bit tårta. Vi hörs senare ikväll, det lovar jag er.

Therese, jag har fixat in den nya bilden på dig! Blir det bra så med den bilden?

Och hörrni.. ni lämnar väl inte bloggen utan att ha lämna en kommentar? Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0