Kista, Jakan, kompisar

Hallå!

Nu är jag hemma igen! Först åkte jag och mami som sagt till Kista. Kollade i affärer, främst efter en skinnjacka till mig. Fanns inte någon som jag direkt föll för. Istället hittade jag en suuuuuuuuuperskön mjuks''dress'' från Cubus. Och en vit/grå randig tröja. Mamma påpekade '' Har du inte typ ..  fått 4 gråa tröjor på ungefär 2 månader nu? '' Haha! Men, ja.. Det har jag :$ Grått är nog också en favorit färg.. Faktiskt. Jag är en väldigt tråkig person när det gäller färger.. Kalla mig inte emo, men jag klär mig mycket i mörka kläder.. Jaja, inget intressant! :p Vi gick och åt kebab till lunch. Fyfan vad jag känner mig tjock! Tur att jag ska träna ikväll.. Efter att vi ätit gick vi till bussen och åkte till Jakan. Där kollade vi på en skinnjacka. Jag vill ha den nununu! Fast.. Den kostar 1299 ;- Det var den nyaste dom hade fått in och mamma tvingar mig att vänta tills min födelsedag.. Bööööh! Vill ha den nu ._. Men en svart skinnjacka ska jag iallafall använda flitigt i höst/vår! Yesyes. Sen efter att vi tittat på jackan gick vi vidare och köpte ingredienser till våra snickers som vi troligtvis ska baka nu till helgen. Föresten, bilder på grejerna jag fick idag lägger jag upp efter träningen. Runt 22;00tiden.
Efter att vi handlat tog vi tåget hem. Då gick jag och mötte kompisarna. Ida, Nich, Nadwo, Amanda, Hiba, Amani och Alejandro. Vi träffade .. eller dom träffade Alejandro (han vi snackade med i tisdags) när jag var i kista. Sen träffade jag dom och vi alla drog hem till Nich och kollade på film. Najs! Sen runt 5tiden drog alla hem. Men jag, Ida och Nadwo följde med Alejandro till tåget. Han bor ju typ i hässely.. (; Sen så kom jag väl hem för en liten stund sen ju.. Men nu ska jag packa tränings väskan! Ska möta Ida kvart över sju så drar vi till träningen. Och jag ska inte sova efter träningen, looovar att blogga!

Glöm inte frågestunden, fråga på ni bara! :) Den avslutas inte förens imorgon, 18;00!

- coneh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0