Mitt första inlägg

Hello there!

Nu är detta mitt första inlägg på våran gemensamma blogg. Jag har även en annan blogg som jag kommer att försöka uppdatera lika mycket på. http://conehs.blogg.se Just nu har vi inte någon direkt ''design''.. Men det är så att det bara är jag (tror jag?) som förstod hur man lägger in header mm. Så jag tänkte väl göra det så småningom.. Men tyvärr nich.. Headern du lagt in .. Den var superfin! Men .. bilden på mig skäms jag över.. Ledsen.. Så om du läser detta Nicole, snälla försök göra en typ likadan, fast med en annan bild på mig ?.. :$ ?

Och nu när vi skriver här i bloggen kanske det kommer upp smeknamn här och där. Så, Coneh = Cornelia, Ese = Therese, Nich = Nicole, Ella (som inte skrivit än..) = Gianella ! Så att ni inte blir helt förvirrade liksom :p Men nu ska jag vara social mot Friberg på MSN :')

Pussar! /coneh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0