new design

Tjena bloggen!

Ser ni den nya designen? Det är ett av korten vi tog idag.. Vi hade det också jättetrevligt när vi satt och fikade i centrum. Sen gick vi vidare till kallhällsbadet och fotade lite. Sen gick vi vidare hem till Nicole. Där la vi in alla bilder vi hade tagit. Och då efter ungefär tjugo minuter skulle Nicole till tandläkaren. Så jag, Ese och ella fick vänta hemma hos Nich. Vi satt vid datan och så. Sen kom Nich hem. Då bestämde vi att dom tre skulle sova hos mig nu ikväll. Så dom är här just nu! Vi gick och köpte jordnötsringar, klubbor och lite annat. Hemma hos mig gjorde vi läsk. (Sodastream) Och nu under kvällen har vi fixat designen tillsammans och pratat en massa tjejsnack! Alltid lika kul. Nicole la ju tidigare in lite bilder från idag. Det kommer nog fler! Men nu ska vi kolla på film, vi hörs imorgon allihop!

pussar, coneh.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin header :)

2009-02-24 @ 23:24:26
URL: http://emmajjs.blogg.se/
Postat av: coneh

sv: Emma, tack så jätte mycket! / alla 4

2009-02-25 @ 00:03:01
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0