Nicole berättar:


Här sitter jag nu, Har fixat bakgrunden, La in en text om oss och gjorde några roliga saker. Så det är faktist jag som har gjort mycket med design. Men, Jag ska försöka göra en header som tar lång tid och ska bli riktigt snygg.  Har lärt mig allt om hur man gör på blogg.se och jag ska säga. Det är sjukt lätt!

Snart ska jag ut med Anna och åka pulka,Jag har sportlov så jag har ingen skola. Så det blir ett snabbt inlägg här. Hoppas alla har det riktigt underbart idag och läser våran blogg mera.

SNART BLIR JAG TONÅRING! :D Här är en bild på mig för ett år sen. Men så ser jag typ ut nu också. FAST MYCKET SNYGGARE SÅKLART!
Så här ser jag ut.


Kommentarer
Postat av: coneh

Så söt! Ja, snart blir du tonåring ;) höhö!

puss på dig.

2009-02-23 @ 12:21:36
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: coneh

.. och javisst! det är superenkelt med blogg.se också ;)<3

2009-02-23 @ 12:21:53
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0