Snark.

Bilden är en tavla som jag hittade på internet som är riktigt snygg.
American
Jag är riktigt trött och ska snart gå och lägga mig igen, För er som inte läst mitt tidigare inlägg ska få höra nu. Att jag gick och la mig kl 3 och vaknade sedan kl 9. 6 timmars söms är inte det värsta men om man ska åka båt senare på dagen och vara vaken sent så måste man orka.  Så ska lägga mig ner i soffan och sössa ett tag.  PUSS NICOLE!

Har du någongång fått något riktigt äckligt i din mat/godis/dryck?
- På alla hjärtans dag iår fick jag ett svart litet djur i mitt gelé hjärta. Usch, Det var nog den sista gången jag kommer äta ett gelé hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0