S.O.S

god morgon bloggen! jag vaknade nyss, idag är det ju semmeldagen! så då ska jag,cornelia,nicole och gianella först gå ner och fika i centrum sen bli det massor med bilder! jag längtar sjukt mycket! alla är vakna nu utom nich som är en sjusovare! igår så såg jag på sällskaps resan S.O.S haha jag och anna börjar alltid garva när dom säger:
- vill du ha en ciggarett?
-nej,har du ingen carra?
-carra?
-men carameller ..
-nej men jag har tuggummi
- har du töggummi!
ahhahahah så jävla roliga! fast dom har ju en as rolig dialekt..
sen så sommnade jag vid halv 1 och idag vaknade jag vid nio eller nått, asså jag kan verkligen inte sova ut när jag har lov/helg det går bara inte! men när jag ska upp tidigt då går det minnsan att sova ? men nu ska jag gå bloggar nått sen puss&kram Therese

Kommentarer
Postat av: coneh

Nicole kanske är hos tandläkaren? Vet du vilken tid hon skulle dit? :')

2009-02-24 @ 09:21:40
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0