städat!

Före :


Efter :


Nu har jag städat! Det tog väl ungefär 40 minuter.. Men det är skönt att ha det gjort. Antagligen så blir väl mami glad när hon ser det också, hihi. Annars brukar det ju vara hon som tjatar på mig att jag måste städa. But not this time. Nono.

Tidigare idag så var jag inne i köket, ja när jag fixade citronen och det dära. Då hade jag ju kameran med mig. Och när jag tittar ut genom fönstret så ser jag en fet jävla lastbil som är påväg ner mot vårat ''hus'' ? Fattar inte hur chauffören i lastbilen tänkte. Med tanke på snön och hur halt det är.. Haha. Bild kommer :



Jag antar att dom flesta av er har lov nu, så vad ska ni hitta på nu under lov veckan?

Jag har iallafall hela veckan planerad!
Måndag (idag) - Slapp + träning ikv.
Tisdag - Vara med Matte H Vara med Nicole, kanske ese och ella!
Onsdag - Vara med Johanna
Torsdag - Hitta på någonting med mami, hoppas på stan.. (a) och på kvällen, träning!
Fredag - Under dagen har jag ingen aning. Efter middagen drar jag till spånga och träffar Gabbie mfl.
Lördag - Träningsmatch mot Viksjö på fm.
Söndag - Vara med Hannah och antagligen Johanna


/ coneh

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

2009-02-23 @ 17:01:14
Postat av: coneh

sv: Jag är 12 år och fyller 13 i vår. Skriv gärna ditt namn om du undrar över något! :)

2009-02-23 @ 17:20:55
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0