utekväll

Tjena tjena!
Nu kom jag preciiis hem. Har varit ute med massa kompisar. Vi hade väldigt kul (; Och påväg hem ifrån Centrum så hittar Ida typ värsta kökskniven i snön (?) Lite läskigt faktiskt.. Ida kasta ner den i vattnet.. Ah, men iallafall så hade vi kul. Och nu hade jag tänkt sätta på någon av skräckfilmerna som vi laddade ner igår. Men lilla Therese vägrade ju verkligen kolla på någon läskig film.. Menmen, nu ikväll ska jag kolla tror jag.. Får se vilken. Kanske fredagen den 13 eller Evil Dead eller någonting liknande. Jag laddade även ner Yes Man & Patrik 1.5. Så nu har jag ett gäng filmer. Men, nu ska jag inte pladdra på för mycket.. Ska alldeles strax kolla statestiken *beroende* haha! Men, fortsätt kommentera! Då uppmuntras vi verkligen till att blogga! Säg till om det är någonting speciellt ni vill att vi ska skriva om. Eller om ni har några frågor. Vi kanske skulle ha en frågestund här på bloggen? Att ni får välja, vem av oss 4 som ni vill ställa en eller flera frågor till, eller flera till var och en? Tyck till! :')

Kärlek, coneh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0