Dåtid och Nutid





Hårfärgen jag hade som liten på andra bilden.. Vill ha den! :o Jag ångrar att jag över huvud taget började färga håret.. :/ Menmen. Gjort är gjort, ellerhur? ;)
Crippa (storebror) kom precis in och berättade om att han inte kan tagga till Beckis imorgon (ett gammalt mentalsjukhus nedlagt 1995) Polisen har tydligen börjat plocka undan där och satt upp kameror och skit. Men för nåt år sen kunde man komma in där, och faktiskt stöta på en knarkare eller en berusad man/kvinna. Lite läskigt faktiskt.. Jag tänkte lägga in en video som är filmat av någon som tagit sig in där förr.

                        

Godnatt sötnosar! /coneh

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, Va gulligulli du är coneh! :)

2009-02-23 @ 23:17:01
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: coneh

sv: Nicole, mhihi :$ tackar! puss på dig.

2009-02-23 @ 23:37:02
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0