Anton


Hallå där!
Ja, jag lyckades plugga matte i en HEL timme! Men sen sket det sig.. För då var det dags att ringa Anton i Dalarna. *älskarderasdialekt!*  Vi snackade om allt möjligt i en halvtimme. Sen var han tvungen att gå. Då orkade jag inte återvända till skolböckerna, tyvärr! :/ Utan jag fastnade vid datorn. Chattade lite med Mattias som jag ska träffa på Fredag. Om han inte kan i sista stund.. typiskt honom :p Men vi ska typ hem till mig och göra nåt. Vet inte vad.

Imorgon blir det bowling med skolan, längtar! För jag får gå till ''skolan'' imorgon! :) Nu ska jag kolla på Cops. SMSa mig om du har lika tråkigt som mej!

Much Love, Coneh



uppdate* Designen ser otroligt konstig ut för tillfället.. En mer ''vårig'' design är påväg! Men, det krävs nya bilder och tid. Fixas snart. Ni får så ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejer ni har blivit utmanade av mig tryck på länken så kommer ni dit:

http://jhnas.blogg.se/2009/march/tack-molle.html

2009-03-03 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0