cepe inlägg.. men jag kopierar de jag skrev på bdb!

Skola idag, jag och Gabbi var fedt grymma! ;o Haha, men mest gabbi (a) Redovisade och grejer. Höhö. Jag ska typ snart redovisa 7 i svenska, men ingen bryr sig, men ändå! *onödig info*
Efter skolan drog jag hem till Kallhäll. Träffade Matte och vi gick hem till mig. Kollade på film och det var najjs :') Runt halv 5 började vi gå mot honom. Han skulle hem men jag hade inte nåt bättre för mig så jag gick med honom :D Jag gick hem, åt, gick ut, pratade med lilla kalleballe i luren, trevlig filur, träffade yasse och ese, drog till hemköp, köpte powerking och godis, tjockade oss, drog hem till yasse, snackade och lyssna på musik. Runt tio över tio började jag och ese gå hemåt. Jag var psykist cepestörd på hemvägen. Sjöng och var allmänt glad, *hejjagärtönt, men fuckU, jagärmigsjälv! :')* Kom hem prick i tid, 22:30. Pratade med papi och nu sitter jag och nördar mig. Ska snart ringa kalleballe igen, men den tönten kollar på film, så jag får inte stööööra ._.

I say goodnight now.. Much love, Coneh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0