dagens outfit

Godmorgon sötnosar!
Mobilklockan ringde tio över sex (!) Vilket oftast är den tid jag går upp, om jag ska duscha. Jag valde att duscha igårkväll istället.. Men ändå så glömde jag ställa om klockan på halv sju.. Lite surt, även om det bara var tjugo minuter. Men man vill ju sova så länge som det bara går, ellerhur? (;
Men iallafall, jag steg upp och virade in mig i morgonrocken.. Det är verkligen skitkallt här på morgonen! Och så fort man säger det till mamma så blir det bara '' Då skulle du aaaldrig klara av att bo i hus, hörrödudu! ''  För vi bor nämligen i lägenhet och kollar på hus/radhus. Fast, vi hittar typ inte nåt.. -.- Men jag gick iallafall till köket och gjorde två ostmackor. Som jag sedan åt upp. Jag gick och valde kläder.. (Brukar alltid göra det dagen innan, men inte nu..(?)) Och outfit kommer! Jag gick och sminkade mig och satte upp håret. Sen var jag klar! Så på ungefär en timme blev jag klar idag. Hehe.

Skola idag då.. Tror det är idag jag och Gabbi har matte hela dagen (?) *Suck& och Stön* Ända kp:t är idrotten där vi ska boxas. Ska bli ganska kul, tror jag (!?) Juste, igår hade jag PHsamtal också.. Nu blir det att satsa som f*n på spanskan, engelskan och matten.. Inte någonting roligt, inte alls! :( Svenskan ligger jag före. Men det är ju det roligaste ämnet? Tror nästan jag ska ta med mig svenskan, engelskan och Spanskan hem idag. Har ingenting som helst planerat denhär veckan. Eller jo, på fredag ska jag träffa Matte och sedan planera om jag och Johanna, kanske Hannah (?) Ska sova över i helgen. Sist var den 13;e februari. Johannas födelsedag. Så det blir mys. På lördag är det match mot BP. Längtar! Men, det är inte speciellt mycket planerat på dagarna om man säger så.. Hehe. Men nu måste jag sluta skriva! Ska till tåget om en kvart, puss på er!



DAGENS OUTFIT ;
Svarta cheap monday - Weekday
Gråvit randig tröja - Cubus (Nya favorittröjan!)
Vit halsduk - GinaTricot
Till det pärlor i öronen och en toffs i håret!

Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0