den rätte för rosing

hejsan alla. sitter och kollar på den rätte för rosing, jag tror redan jag vet vem som vinner men man var ju aldrig. imorgon blir det stress! först ska jag hem,äta byta om till fotbolls kläder sen måste jag åka och handla till vårat disco vi sexor i min klass ska anordna på fredag. det blir jag,mamma,filips mamma och marcus mamma , vi ska åka till willys och handla godis,chips,läsk,popcorn och gissa hur mycket godis? nästan 15 kg! :o men förra gången vi ordnande discoså tog godiset slut på knappt en timme. men nu måste jag gå ska kolla klart på den rätte för rosing och äta upp mina jordnörsringar (a) godnatt T



bild från nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0