Det är nu vi lever.

Hej alla coola och glada här sitter jag och är sjukt glad för nästan ingenting. Jag har  inte gjort någonting idag för att ingen ville vara med mig. Det fick bli en data/tv/äta dag. Utan någonting annat förutom det. Jag har varit ute i kanske 2 minuter helt ensam och tittade på bilvägen ? Gatan! Som är vid våran balkong, inte en så vacker syn men finns alltid något som händer och Förutom tv tittande och ätandet så har jag ritat av en snygg kille från datan till papper själv. Han är sjukt snygg.  Bild kommer* någon dag

Imorgon blir det skola igen och jag har inte längtat tillbaka. Är trött på allt "roligt arbete hela tiden" Jag vill göra någonting riktigt jobbigt som jag måste slita för. Nästa helg har jag besämt att jag ska ränsa hela rummet! Okej, förutom kläderna som ligger i en hög bredvid soffan.

Kommer kanske inte blogga lika ofta längre eftersom att min favorit data är sönder och alla bilder, program som photo shop, gimp och movie maker är helt borta så känner jag absolut ingen sorg. Känns könt att få styra allt till liv och få bort alla jobbiga minnen och börja om på nytt. Ska skärpa mig och ta hänsynt till nästa data.
Jag känner skuld över att det var jag som tog sönder den. Den bara slocknade när jag var inne på pa.. Visste inte vad skulle göra. Förlåt pappa :/


för er som undrar så har jag inte ritat bilden som är här ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0