Enebyberg IF - Kallhälls FF

Hej bloggen!
Ingen har skrivit idag (?) Tänkte iallafall skriva nu! :)

Imorse gick jag upp ca 10;15! Hade mobilen ställd på 11;00.. Men jag vaknade tidigare. Jag gick iallafall upp och satte mig vid datorn en snabbis. Hoppade sedan in i dushen. Jätteskönt var det! Jag gick och åt frukost. Två mackor och ett glas mjök! Jag gick sedan och packade matchväskan och bytte om. Satte mig vid datorn igen. Gjorde inte speciellt mycket. Väntade på att det var dags för match!

Runt 1 åkte vi och hämtade upp Ida och åkte vidare mot Enebyberg. När vi kommer dit är vi först från laget och ser ingen fotbollsplan (?) Så vi började fundera på om vi åkt fel, haha. Men vi svängde och åkte och tittade och sen dök fler från laget upp. Vi gick in i omkl. rummet och bytte om. Hade taktik prat. Inte så mycket, men lite. Sedan gick vi ut till plan. (Bild kommer på planen) Planen var nog den sämsta på väldigtväldigt länge alltså! Geggigt och superjobbigt med grus och vattenpölar! Vi spelade på väldigt bra tycker jag. Dock förlorade vi matchen med 1-0. Ellen och Rebecca delade på målvaktsjobbet. Båda var grymma! Danne tyckte vi var bra. Vi gick in o omkl. rummet och bytte om från dom blöta kläderna till dom torra och åkte sedan hem. Vi lämnade av Ida hemma hos sig. Och åkte och hämtade någonting hos farmor. Minns inte vad :p Sen åkte vi hem.

När jag kom hem var jag uuuutsvulten! Så vi åt typ direkt. Hehe. Potatisgratäng och kyckling. Mums* Efter maten hoppade jag in i duschen. Duschade i vaarmt vatten. Frös som in i helvete! Efter duschen ringde jag Matte. Vi skulle ju träffats ikväll troligen. Men han kunde inte för han var tvungen att fixa i rummet och plugga :/ Men vi kanske ska träffas senare i veckan. För näst nästa vecka åker han till Sälen! :o Menmen. Synd. Så ikväll blir det nog TV:n som får underhålla mig! Beck - Den svaga länken ska jag iallafall se klockan 21;00 !

Skola imorgon.. Ser inte fram emot det :/ Men jag får träffa Gabbi. Hehe. Jag måste verkligen plugga spanska! -.- Skit tråkigt! Jag ligger före i svenska eftersom att jag hellre gör det än dom övriga ämnena.. Haha.

Men nu ska jag kolla på TV! Om du har mitt nummer tycker jag att du ska SMSa mej! (;



Såhär mysig *host!* var planen idag.. uuuuuuuurk

Take care / Coneh

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aldrig att jag spelar där igen haha xD<3

2009-03-10 @ 21:22:07
URL: http://souljagirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0