Filmkvällen..

Juste! Glömde ju berätta om igårkväll!
Jag gick och mötte Amanda, Emelie och Lollo uppe i mitten. Vi gick vidare och mötte resten av tjejerna vid valla, så gick vi vidare till vietnamesen. Väl där beställde vi mat. Jag tog wookade äggnudlar med kyckling och grönsaker. Supergott! Som ''wb förätt'' fanns det räkchips. Asså, jag åt EN HEL! Äter aldrig någonting som innehåller räkor, eller skaldjur över huvud taget! Menmen. Vi åt också efterätt, friterad banan med vaniljglass. Första gången för mig, men det var faktiskt gott. Efter att vi ätit gick vi och köpte chips och gick vidare hem till Emelie. Där skulle vi kolla på Skräckfilm, Barnhemmet. Emelie's dvd funkade inte med bränd film. Så jag och Emelie gick hem till mig och hämtade min dvd. Eftersom att jag bor typ 3 minuter ifrån henne. Men smart som jag är glömmer jag kontrollen till dvdn. Så jag och lollo får gå hem till mig och hämta den :p Sen funkade allt. Vi kollade på barnhemmet somsagt. Den var bra! Bara lite småläskig ibland. Efter den kollade vi på Yes Man Eller.. vi kollade inte så mycket :p Dom började sminka sig til fjortisar bland annat. Runt 01;00 gick jag hem. Det var min lördagskväll det! Lyckad med andra ord! :)

Många pussar, Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0