funkar låten!

här kommer låten! det blev nått strul igår :s men nu funkar det!


idag vaknade jag vid tio i sju och såg knappt vart jag gick för jag var så trött, sen fixade jag mig och klädde på mig. sen gjorde jag frukost och satte mig här, juste gianella gjorde illa sin hade igår på jumpan när vi hade staffet i slutet och ingen såg riktigt vad som hände det enda jag såg var att på tillbaka vägen föll hon ihop med armen typ .. hon gick hem till micca , sen idag om hon fortfarande har ont ska hon gå till sjukhuset. hoppas det blir bra gumman!  men nu ska jag äta upp frukosten chao! Ese

Kommentarer
Postat av: coneh

oj .. hoppas det går bra för ella! :(

2009-03-04 @ 08:26:21
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0