godnatt

Här sitter jag med min mors morgonrock och tanborsten i munnen och håller på att torka håret, Jag har nyss dushad eftersom att jag har varit på träning. NEJ! imorgon är det spanska.. IGEN? och jag vill absolut inte. hatar min lärare.
Hon ropar upp namn,
- malin, sa läraren
- Ja, sa malin
-Irma,sa läraren
- m, sa irma
- Nicole, sa läraren.
- hmh, sa jag
Tyst,
- NICOLE
- MHM, sa jag
- DU MÅSTE SÄGA PRESENTE=JAG ÄR HÄR?. sa läraren
Jag tittar på henne och sa okej och sen titta ut. Hon tittar på mig en stund.
- Filip. sa läraren
- m. sa filip
- Therese. sa läraren
och så vidare.
Är jag en hatobjekt för henne? Det kommer jag aldrig få veta. Vill byta till engelska men alla säger det är onödigt och att jag inte behöver. Hoppas jag får byta.

Puss ...

Kommentarer
Postat av: coneh

oherregud .. Jag skulle få hyperdamp om jag hade henne som lärare...

2009-03-12 @ 06:43:28
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0