hatar min spanska lärare

hejhopp! nu är jag hemma, idag i skolan gjorde inte vi så mycket det är as tråkigt i skolan ! juste idag på språket så kom jag och nicole 3 minuter försent och då vägrar våran lärare öppna åt oss? hon kollade men brydde sig inte sen berättade filip och jesper att dom sa att vi stog där ute då sa hon: dom har inte knackat? så vi gick upp till skolan och sa till våra lärare så nu ska jag och nicole byta grupp hatar verkligen LAURA som hon heter! aja.. efter skolan så gick vi ner tillgården och spelade fotboll, ikväll har jag det ganska stressat! först vid 7 så börjar vårat möte om vårann klassresa ( 6orna ) sen slutar det 8 då börjar min fotbollsträning som tur är i samma skola! fast jag,nicole och kajsa ska gå 10 i 8 typ. så jag tror inte blir så mycket blogg mer idag :/ men nu ska jag gå och äta snart sen ska jag ich syrran äta ben&jerrys den här har vi köpt 

den är så jävla god! men nu måste jag kila! ha det bra, puss&kram Therese

Kommentarer
Postat av: coneh

den är gooooooodast! :D

2009-03-04 @ 18:49:53
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0