Hos micaela

Idag var det okej i skolan, var bara riktigt trött och haft ont i ögonen hela dagen. Jag ska sova hos micaela och vi ska ha BAJS kul, just nu lagar vi mat, Det ska bli soppa med pasta, köttbullar, kryddor, nudlar, potatisar, korv och massor annat. Vi får se om det blir gott.

Ursäkta för dålig uppdatering.
Lördag: Var jag med Yasmina, Ida, Nadwo, Miriam, Therese, Gianella vi var ute hade sjukt kul och massa annat.
Söndag: Gianella , Therese sov hos mig från igår och väckte mig riktigt tidigt så jag var arg hela dagen ingenting mer förutom att jag var hos min syster hon fyllde 22 år och vi fick träffa hennes pojkväns familj.
PUSSAR NICOLE

Kommentarer
Postat av: Afroot

Du glömde att du var med mig ! :P

2009-03-11 @ 14:49:39
URL: http://afroorebellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0