Jag har tråkigt ..

Jag kommer från: Kallhäll
Jag heter: Cornelia
När fyller du år? 6 april
Tycker du om någon just nu? Ja
Jag samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Johanna
Vilken tid gick du upp idag? Kvart över sex
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Yepp
Hur svarar du i telefon? Hallå / Hej det är Cornelia!
Vad ska du göra ikväll? Jag ska på middag hos farmor. Hem och sova.
Vad ska du göra imorgon? Skolan och sen har jag ingen aning.
Var vill du bo när du blir stor? Vet inte.
Är det okej att gråta? Klart det är (?)
När grät du senast? Förra veckan..
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår & sommar
Laddar du ner musik och film från internet? Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Antagligen spara, shoppa lite och sånt :)
Bär du glasögon eller linser? Inget av det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, inte alls!
Har du percing? Räknas öronen (?)
Vill du gifta dig? Tror det.
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? När solen är framme :) hihi
Är du bra på att laga mat? Tillräckligt för att ha MVG i hemkunskap *stoltsomfan!*
Gillar du att dansa? Jarå
Hur vig är du? HAHA! inte alls ._.
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's Coockie dough
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte, aldrig tänkt på riktigt..
Bor dina föräldrar tillsammans? Nope
Är du morgon eller kvällsmänniska? 50/50
Vilken ögonfärg har du? Bruna
Vilka hårfärger har du haft? Mörkblont, rödbrunt, svart och brunt som jag har nu :)
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja..
Är du beroende av något? Mobil, vänner, familj, närhet.
Senaste låt du hörde? Pealåten, coneh@
Vad gör du på helgerna? Oftast någon fotbollsmatch, annars kompisar
Brukar du bädda sängen? Yes
Har du kysst någon under den senaste veckan? Inte denhär veckan.
Vad var det senaste du sa? Hejdå, till brorsan.
Vem kramande du senast? Frida
Saknar du någon nu? Ja
Vem ringde du senast? Gabbi
Senaste sms du fick?  Jesper - Haha :p<33
Var du glad igår? Sådär
Sminkar du dig? Ja, varje dag.



Ska upp till farmor och äta vofflor ikväll! Mysigt :) Hörs när jag kommer hem!
Pussar, Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0