Måndag

Idag var det en lååång dag i skolan, Det kändes som evigheter. När jag väl slutade så gick vi (Jag, Therese, Micaela, Gianella) Ner till Fritids gården och hade gympa och massa andra roliga saker , Vi hade också fått skratt attack och skrattade riktigt högt och busigt. Nu sitter jag här fullproppade med mat och är helt trött. Ska försöka göra mig social idag och ta bilder för att visa hur jag ser ut?! Den hära låten är jag riktigt kär i just nu , en vacker låt:

ps. är med i julia tidningen och jag ser ut som kossa. Jaja, Hahah nummret heter Julia+ och är special för mode och trend
PUSSAR NICOLE


Kommentarer
Postat av: Therese

du MÅSTE ta med den imorgon till skolan! :D<33

2009-03-02 @ 20:25:02
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: julle

NICOLE, DU SER INTE ALLS UT SOM EN 'KOSSA' SOM DU KALLAR DET?! när jag såg dig, jag bha, omg! det är nicole! <3

2009-03-03 @ 14:39:24
Postat av: Nicole

hahah, omg :D garva inte <3 Vem e julle e det julia? :P

2009-03-03 @ 17:37:16
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: julle

haha julle, aa det är julia. you know, vi va typ kompisar förut, men vi tappa kontakten :p <3

2009-03-04 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0