Matte

Hello there!

Nu sitter jag i skolan och ska alldeles strax börja plugga matte. Jag måste försöka redovisa matte projekt steg fem innan nästa tisdag. För man kan bara skriva projektproven på måndagar och tisdagar mellan nio och kvart över elva. Lite jobbigt eftersom att jag då måste plugga ännu snabbare för att hinna innan tisdag..
Alldeles nyss var jag nere vid båsen, (eller boxen som Lina säger?xD) jag var där med Lina, Cornelia (jag och en annan tjej är dom ända Corneliaorna på skolan:p), Gabbi och Emma. Jag och Lina hade lite damp. Vi hitta typ ett hårt runt bröd där som vi använde som fotboll (?) Brorsan, Svante, Alex och Mini fick damp på oss. Men vi hade kul :) Sen dissa vi brödet ocht tejpade ihop papper till en boll. Hah :p Men sen tog dom alla våra bollar så då gick vi :( *nolifers!*

Nu som sagt sitter jag uppe i matteredaktionen. Eller i ett litet rum där, i min ensamhet :/ Gabbi och Emma försvann! Men.. Jag ska väl passa på och plugga då när jag verkligen kan koncentrera mig! :)

Men vi hörs nog ikväll.. För direkt när jag kommer hem ska jag nog sätta mig med spanskan.. Tråkigt men jag behöver det!

Och glöm inte att kommentera.. har varit dåligt med kommentarer.. Fast, vi har ju inte uppdaterat så mycket.. Menmen.. Pussar! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0