Min eftermiddag/kväll i bilder




Dessa roliga filurer har jag spenderat min eftermiddag/kväll med. Miriam kom tyvärr inte med på så många bilder.. Men det är hon som leker med Ruttan (Rutger) på bilden.. Rutger passar vi till imorgon. Therese pappa var supersnäll och åkte och köpte en familjepizza + cola till oss.. Tack snälla Lasse! :D Så vi satt inne på golvet i mitt rum och käkade :') Haha. Men nu ska jag väl ringa Matte snart. Har så jävla tråkigt, och han sa att det var okej :') Hihi.
Imorgon har jag fotbollsmatch! Mot enebyberg på deras hemmaplan.. Dock är det fucking GRUS som underlag.. SÄMSTASÄMSTASÄMSTA! Menmen.. Hoppas det går bra! :) Ska hem till pappa runt 10 tror jag.. Då går jag direkt och lägger mig. Har bråkat med honom och PALLAR INTE MED HONOM! :( Menmen..

Vi hörs imorgon! Much love, Coneh

Kommentarer
Postat av: molle

söta tjejer vart det här!

2009-03-07 @ 21:34:19
URL: http://skalleberg.devote.se
Postat av: coneh

sv: Molle, hihi! du är också söt!

2009-03-07 @ 21:55:28
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0