min kväll

hej bloggen! igår så hade vi det jätte roligt! jag mötte upp yasse så mötte vi dom andra vid valla sen gick vi till kinaresturangen, jag gjorde så att alal tog wockade äggnudlar med kyckling och alla tyckte det var as gott! hihi trendsättare (a) sen åt vi efterrätt friterad banan m glass. sen gick vi hem til emelie och kollade på barnhemmet, sen kollade vi på yes man. haha sen började alla utom coneh attt klä ut sig yasse var kille,jag rysk och lollo,emelie,amanda och mirre var fjortisar vi gick ut ochkså och självklart tog vi as många bilder! lägger ut dom inte alla men en på när alla är med. vi somnade vid 3 sen vaknade alla tusen gånger! men nu ska jag snart möta yasse ha det bäst! hugs Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0