Nu sitter jag i skolan och ..

ska försöka jobba svenska! Gabbi springer runt med Matilda och ber om småmynt av typ alla elever på skolan :p Desperata or what? ;) Haha, sötnosar. Imorse hade vi kuratorn på bgn. Vi ska tydligen ha det hela veckan, och ha Malle på eftermiddagarna. Carro har tydligen åkt till fjällen, hehe. Och ja .. Vad var det jag sa? Mattias är sjuk och kan inte träffas idag heller! Så.. jag ska nog hem och plugga på. Vet att jag brukar säga det.. men aldrig gör det :o Men jag ska göra ett försök idag iallafall!

Runt halv sex går jag upp till Farmor i hopp om att slippa tjafs med P... Han ringde även idag och sa att jag skulle kunna få goosejackan nu (?) Liksom, great!? Nu när ella's pappas kompis redan sålt den till någon annan. Skit irriterande.. Men nu måste jag försöka plugga.

Puss på er, hörs senare!
C

Kommentarer
Postat av: molle

Coneh, du har blivit utmanad! klicka här för att se:



http://skalleberg.devote.se/blogs/1394809/tack-daa-moa-.htm

2009-03-02 @ 20:39:51
URL: http://molle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0