Oj idag har det varit konstigt.

Min mamma blev ett år äldre och vi firade henne vid en resturang i kallhäll som var i b klass. Det var ju roligt och .. som besökare var det en ståupp komiker som var där. Han var ju bra, Men det var mycket snusk och jag var nog den enda som var under 16 år och det var en man som skulle göra dans konst som var efter stå upp komikern och han hade en paruk och en kort morgonrock som var av silkes och dansade och gjorde massor med konstiga saker , Sen efter ett tag tog han av sig rocken och  ja.. string -.- Åherregud han ställde sig på bordet bredvid oss och shakade. Jag skämdes och tyckte det var sjukt äckligt och titta inte smsade mest med alex.

Innan allt så var jag med Alex, Nadja, Lisa och Malin vi hade sjukt kul och sjöng LIPS. Något trådlöst spel på xbox 360 så sjukt bra spel blev lite avis + att jag blev avis på nadja som kan sjunga bra.

Ledsen för dålig uppdatering Pussar NICOLE

Kommentarer
Postat av: coneh

hehe, låter som en rolig dag! xD Vad fick du i present? Berätta :')<33333

loveu

2009-03-06 @ 23:57:49
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej jag sjunger inte bra, haha det var jättekul

2009-03-09 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0