outfit problem

helu, idag är det nicoles födelsedag! :D jag har ju redan skrivit ett ganska långt inlägg om det (a) men idag vaknade jag halv 7 och duschade i nästan 20 minuter och fan vad det var skööönt! idag vet jag inte vad jag ska ha på mig? jag brukar frö det mesta alltid veta vad jag ska göra,

idag blir det stress! efter skolan måste jag gå hem och baka någonting och göra té vatten och kaffe i termosar. sen kommer pappa och hämtar mig sen ska vi hämta upp yasse och sen åker vi till statium och där ska laget sälja fika -.-  det är staduim kickoff. men nu ska jag gå och äta frukost ! pusshej!

/ Therese

GLÖM INTE ATT GRATTA NICOLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0