pluggapluggaplugaa

Hello there!

Skrev ingenting imorse.. Sorry for that!
Jag gick upp halv tolv. Duschade, åt frukost och gjorde mig iordning. Runt kvart i ett gick jag mot bolindervallen. Väl där mötte jag Hannah och Frida. Vi pratade med rudis pappa som saltade konstgräset. (för att snön ska smälta.) Vi frågade om dom behövde hjälp med någonting. Så vi gick och hämtade borste och två stora spadar och hackade bort isen från planen. Fick superont i händerna! :p Just då var det också väldigt varmt. Men sen blev det skiiiiitkallt! Sen kom Mikis, Jennifer och Rebecka också. Så vi kollade på P95's match tillsammans. Dom mötte något Vitt,grönt,gult lag. Det var en träningsmatch, så det var inte så jätteviktigt :p Men kallhäll spelade bra. Dom körde tre halvlekar och fyfan vad jag frös i sista halvlek!? Skit kallt.. Satt där med mina kalla converse och frös som fasen. Men matchen slutade 0-0 och då gick jag hem. Och nu sitter jag här med fötterna i fotbad och har precis ätit en macka. Suuuperskönt! Jag ska alldeles strax börja plugga mattematik. Så tråkigt att jag vet inte vad! Men jag behöver verkligen plugga :( As tråkigt!
Men här kommer lite bilder från dagen ;









HAHAHAHAHA! Vart har # 13 sin hand? ;) *Klikli*

Pussar*, Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0