skolan -.-

tjoo! nu är jag hemma, idag i skolan så fick vi reda på att vi ska designa eller göra en skiss på vårt ''dröm hus'' fast vi har bara råd med 50 kvadrat meter och det är ungefär en liten tvåa eller en stor etta sen har vi en budjet på inredning och sånt då har vi 50 000:- men annars gjorde vi ingeting . sen efter skolan åkte jag hem med pappa för jag är så sjukt trött! guud ! jag kommer somna snart fan :$ men idag hhar jag inget planerat bara chilla vid tv och datorn eller juste pappa ska på ett möte och då bjuder dom på paj så jag ska typ följa med asså det kommer vara några andra som är ingefär lika gammla som jag också dära tror jag men min syrra ska också följa med men nu ska jag gå ha det bra! / Thereshihöhö
konstig bild ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0