stadium

hej! förlåt om jag inte skrev nått mer igår men jag kom inte hem förns halv 9 och då orkade inte jag blogga, men igår kom pappa och hämtade mig vid 4 sen åkte vi hem och bytte litekläder och sånt sen hämtade vi upp yasse och vicke sen åkte vi till stadium och vi som sålde var jag,vicke,yasse,kajsa,sabina och rebecka en liten stund. det var as roligt att sälja och ibland fick man gå runt i butiken och kolla vi sålda as mycket! sen när det var tio minuter kvar så gick vi runt och sålde till personalen fast för 50%. dom var as snälla och roliga! vi ska få stå där nån mer gång också :) jag,sabina och min syrra gick tll donken och åt sen det låg bara bakom så.. men nu måste jag gå och packa jumpa väskan, ha det bra

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0