bilder

hejsan! kom hem för kanske tio minuter sen till pappa, har varit ute med nadwo,yasse,ida och amanda. ikväll ska jag hänka mig vid tv med syrran och mysa! :) idag så vaknade jag och emelie vid 10 och jag har inet fått mycket sömn inatt! vi gick och la oss vid 3 sen vaknade jag,mirre och amanda vid 20 i 4 sen andra gången vid 5 i 5 och tredje gången 5 över halv 6 sen somnade jag om och gick upp vid 10, så jag är as trött! här kommer bilder ifrån igår orkar inte lägga upp alla för det vara as många! men nu ska jag gå tror inte det blir nått mer inlägg idag så God natt!
 /Therese
w ww www wwww wwwww 
ww hjmjk jk, m

Kommentarer
Postat av: coneh

Haha, riktigt hett! :')

2009-03-01 @ 19:47:02
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Haha bästa kvällen xD<3

2009-03-01 @ 22:32:23
URL: http://mejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0