tv kväll

hejsvejs! nu sitter jag här vid datron och har precis ätit thai red curry kyckling med ris as gott! idag i skolan så hade vi tempoboll på jumpan det är sjukt roligt! man är två lag sen har man ett stort mål sen ska ena laget börja skjuta och om den gör mål eller inte ska man antingen gå balansgång eller göra en kullebytta sen är det det andra lagets tur sen går det jätte snabbt! sen hade vi bara tråkiga lektioner.. sen gick jag,nicole och anna ner till gården haha jag och anna hade typ skrattdamp! sen körde jag&anna brottning i soffan (a) sen kom pappa och hämtade mig sen åkte jag hem. sen ikväll ska jag bänka mig vid tv! kl 19,30 halv 8 hos mig TV4
20,00 den rätte för rosing TV 5
21,00 ny säsong desperate houswhifes!
 så kommer min kväll se ut :)

juste jag är umanad av coneh:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon har gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger eller skriv ditt egna namn som svar. Lycka till!

1. Vad heter du? Therese
2. Ett ord på fyra bokstäver: -
3. Flicknamn: Tova
4. Pojknamn: Tobias
5. Yrke: Tandläkare
6. Färg: Turkos
7. Klädesplagg: Tuptop
8. Mat: Tacos
9. Sak i badrummet: Tandborste
10. Plats/Stad: Tunisien
11. En orsak att vara sen: Trampade i hundbajs så jag fick stanna och ta bort det
12. Något man skriker:
13. Film: Törnsrosa
14. Något man dricker: Trokadero
15. Band: Tokio Hotel -.-
16. Djur: Tiger
17. Gatunamn:
18. Bil: Toyota
19. Sång: Take a bow ( rihanna )


/ Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fett synd, gatunamn: termo :p

2009-03-03 @ 19:27:08
Postat av: Therese

kom inte på det.. vem är du ?

2009-03-04 @ 07:30:34
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0