Wallander VS Beck .. (?)


Hej bloggen!
Nu ikväll blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Blev inget skoljobb gjort över huvud taget. Lite dåligt.. Men jag tänkte alldeles strax lägga mig i sängen och läsa om ''hur ljudet sprider sig'' Eftersom att vi har prov på det nästa vecka.. Tror jag det var (?) Sen klockan 21:00 är det ju Beck också. Det får jag inte missa! Missade förra veckan. Men ikväll ska jag se.
Imorgon är det också första dagen i skolan efter sportlovet.. Inte speciellt lockande, om jag får säga det själv. Men jag får träffa Gabriella, som jag inte träffade på lovet. Så det är ett + iallafall. Vad vore skolan utan vännerna liksom? ;)
Men nu har jag två frågor till er läsare
1) Jag funderar på att färga mitt hår igen, denna gång vet jag inte hur.. något tips?
2) För er som kollar på Wallander / Beck, vilken tycker ni är ''läskigast''?

Allt för mig ikväll, vi hörs imorgon bitti. Puss på er! / ConehM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0