brobadet

tjena! finaly home! idag vaknade vi upp hos coneh vid 9 för hon skulle iväg och träffa johanna vid kvart över tio så vi gick upp åt frukost och sen fixade vi oss, sen gick jag och gianella hem till mig för vi skulle hämta badkläder sen gick vi vidare hem till hennes mammas komois och hämtade pengar för hennes mamma var där. sen gick vi och mötte anna och micca sen åkte vi till stationen och sen åkte vi till brobadet vi var där från 1-halv 3 inte så mycket men först så var hela rummet där vattenruchbanorna var avstängt för nån hade bajsat där så dom fick rengöra med klor men i slutet var det öppet men sen blev vi hungriga och gick upp och badtade och sånt, sen gick vi och åt på en grill och åkte hem. juste jag har inte haft nån mobil på hela dagen! :o jag har inte kunnat ringa nån eller smsat nått det har kännts tråkigt faktiskt :s men nu ska jag lyssna på min ääälskade låt! (a) chaao! Therese

Kommentarer
Postat av: coneh

Haha, din profil låt, ellerhur? Du är beroende!

puss på dig!

2009-02-25 @ 18:36:53
URL: http://dreamgirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0