Frågestunden - coneh's svar

Nu tänkte jag svara på frågorna. Detta är mina svar och Nicole, Therese & Gianella får svara själva i ett annat inlägg!
 
Postat av: Melissa
Vem är snällast utav er?

svar: Vi alla fyra är snälla!

Postat av: emelie
varför heter ni dreamgirls? för jag tycker det låter som något man kalla sig i kanske 3an.. men jaja!:)

svar: Varför vi heter Dreamgirls kan faktiskt inte jag svara på.. Jag var inte med på att välja namn till bloggen..

Postat av: ida
varför har ni frågestund när ingen frågar nånting?

svar: Vi hade haft 114 besökare. Och tänkte att någon kanske undrade någonting? Vi kan ju inte veta om någon vill fråga någonting. Vissa har faktiskt frågat! :)

Postat av: clajsu
 vad har alla för intressen?

svar: Jag, Nicole och Therese spelar fotboll. Gianella har precis tagit uppehåll från fotbollen. Vi är även med kompisar mm.

Postat av:
vem är populärast??

svar: Det vet jag inte.

Postat av: Mariah

hvor gamle er dere alle? :)


svar: Vi alla är 96;or. Så, vi alla blir tonåringar iår! :)

Postat av: Sinan
 Kan jag fråga vad jag vill?

svar: Haha, vilken rolig fråga! Men.. Du kan kanske få vad du vill, beroende på vad du vill ha! Haha !

Postat av: CE LIA VIL HEL MSS ON - Fo to ~ Ill ust rat ion ~ Blo gg des ign

HAHAHAH TJOOO CORNELIA, jag har 50000 frågor åt dej, nej jag driver, men några ? :OOOOO<333333

1) Gillar du namnet cornelia
2) har du några husdjur?
3) hur lång är du?
4) är det kul att ha blogg med 3 kompisar?
5) gissa hur lång jag är
6) vilken sport spelar du?

svar: Haha, för det första hej på dig Celia!
1) Ja, jag gillar det.
2) Nej, hade två fåglar. Dom sålde vi tyvärr..
3) Jag är en lång jävel, hela 173 cm!
4) Ja, det är faktiskt superkul!
5) Jag gissar att du är kanske.. Hm... 1,64 cm? :)
6) Jag spelar Fotboll och jag älskar det!
Puss på dig gullunge!



Det var dom frågorna vi hade fått in. Nu är dom besvarade! Har du någon annan fråga? Skriv en kommentar.

Nu ska jag fixa mig lite och snart möta upp tjejerna. Skriver senare ikväll/inatt. Puss på er! / coneh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den!)

Har du blogg? Isf vad heter den? ;

Vad vill du ha sagt? ;

Trackback
RSS 2.0